Tygodnik Narzeczonej #23

Oto on 🙂 Ostatni Tygodnik Narzeczonej 🙂

Nie jestem w stanie powiedzieć, gdzie zniknęły nasze 23 tygodnie narzeczeństwa. Czas leciał bardzo szybko, ale mam wrażenie że dobrze przeżyliśmy ten czas i utwierdziliśmy się w słuszności naszej decyzji.

Dzięki mojej serii TN udało mi się utrwalić moje wspomnienia, które po latach będą pewnie świetną pamiątką.

Nie bardzo czuję się jakby jutro był nasz ślub. Pełen luz, żadnych emocji. Nie chwyciło mnie dosłownie nic, oprócz czystej radości jaką odczuwam na co dzień. Mam wrażenie że mój organizm przygotowuje się do silnych przeżyć jakie pewnie będą jego udziałem jutro od 14.

Nie wypalił mój plan aby skończyć inżynierkę przed ślubem, za to udało nam się wczoraj odbyć świetną, całodniową wycieczkę rowerową.

Dzisiejszy dzień minął nam pod znakiem wypieków i kwiatów, ale dzięki pomocy mojej Kochanej Rodziny wszystko poszło gładko.

Obowiązkowym punktem ślubnego programu była oczywiście Ostatnia Spowiedź Przedślubna oraz Msza Święta.

Choć przed nami jeszcze trochę pracy, zwłaszcza dotyczącej pakowania na wakacje, na które jedziemy zaraz po przyjęciu, to nie odczuwamy nerwowości.

Spokojnie zjedliśmy na kolacje wszystkie resztki, czytając książki.

Cieszę się że jutro będę żoną. Jestem wdzięczna za całe moje dotychczasowe życie, za Ukochanego Programistę i nasz czas Narzeczeństwa.

Jestem gotowa na nowe, gotowa by walczyć i działać. Gotowa by uczyć się bycia żoną.

Czekam ze spokojem i pokojem.

Bardzo Was proszę o modlitwę w naszej intencji. I pozdrawiam najserdeczniej. Ostatni raz jako Narzeczona 🙂

6 thoughts on “Tygodnik Narzeczonej #23

  1. Wszystkiego najlepszego, Klaro i Programisto! Najlepszego małżeństwa na świecie, radości z miłości, licznego potomstwa i oczywiście niezapomnianych przeżyć podczas podróży poślubnej! Życzę Wam, aby trzecia faza przyszła szybko i trwała długo 😛 no bo przecież to też jest ważne 😛

    Lubię to

  2. Duchowo jestem dziś z Wami!
    I już teraz składam najlepsze życzenia: żeby Wasza wspólna droga obfitowała w radość, szczeroć, miłość, szacunek, uśmiech i codzienną wdzięczność.
    Pozdrawiam
    Nazaria

    Lubię to

Skomentuj

