Tygodnik Narzeczonej #21

Kiedy okazało się 16-dniowa prognoza pogody obejmuje dzień naszego ślubu dotarło do mnie jak niewiele zostało czasu.

Na szczęście prawie wszystko zostało już ogarnięte 🙂

Obrączki przyszły wczoraj, są naprawdę piękne. Najprostsze z możliwych, klasyczne z żółtego złota. Moja ma 3 mm szerokości a Ukochanego 4. Bardzo się cieszę, że mimo przygód koniec końców dotarły o czasie.

Wszystko już prawie gotowe, ze spokojem czekamy na Wielki dzień. Nie doświadczamy przedślubnego stresu czy bieganiny. Za to ja, przeżywam cudowne emocje w związku z dniami młodzieży.

Ostatnie tygodnie narzeczeństwa to wyjątkowy czas: utwierdzania się  słuszności swojej decyzji, domykania ostatnich spraw, aby zewnętrzna oprawa uroczystości była możliwie najpiękniejsza, ale przede wszystkim czas duchowych porządków i wytężonej pracy nad sobą.

Czuję się bardzo szczęśliwa, że ŚDM wypada dokładnie teraz. Fakt – przez to że jestem dość mocno zaangażowana nie miałam czasu na weselne drobiazgi, i bywało że musiałam moją służbę dla innych postawić ponad innymi rzeczami, nie mniej jednak duchowe odrodzenie które przeżywam dzięki temu wydarzeniu wynagradza mi wszystko.

Przygotowuję się do spowiedzi z całego życia, kończymy z Narzeczonym przerabiać „1000 pytań”, a ja dodatkowo zachwycam się książkami Lindy Dillow. „Ukojone serce”, „Twórcza partnerka” i „Jaką żoną jestem” to pozycje które na pewno zostaną ze mną na dużej. Z braku czasu przeczytałam je tylko na szybko, ale zaczynam wkrótce dogłębne czytanie i mam przeczucie że te książki naprawdę zmienią moje życie. Na pewno będzie dzielić się tu moimi wrażeniami.

To dobry, radosny czas. Zapowiedź udanego małżeństwa. Jestem pełna optymizmu, naprawdę wierzę że nasze małżeństwo będzie bardzo szczęśliwe.Nie dlatego że jesteśmy świetnie dopasowani, ale dlatego że obydwoje jesteśmy świadomi że małżeństwo to wyzwanie. Mój Ukochany powiedział mi dziś:

„Jak się postaramy, to będziemy mieć bardzo dobre małżeństwo”

i ja się z nim w 100% zgadzam.

Wiem że się postaramy!

 

2 thoughts on “Tygodnik Narzeczonej #21

Skomentuj

