Tygodnik Narzeczonej #18

Niesamowity tydzień minął mi z prędkością światła, obfitował w ekscytujące wydarzenia, choć pokazał także, że nawet kiedy myślisz że wszystko masz pod kontrolą coś może Cię zaskoczyć. Zapraszam na kolejne narzeczeńskie podsumowanie 😀

Zdecydowanie najważniejszym wydarzeniem tygodnia był Wieczór Panieński w stylu kowbojskim. Moja Kochana Siostra, a zarazem pierwsza Druhna, zorganizowała dla mnie doskonałe przyjęcie. Nie miało ono wiele wspólnego z tradycyjnym wieczorem i ganianiem po klubach. Odbywało się w naszym domu i trwało całą noc 🙂

Było nas w sumie 17 dziewczyn 🙂 Ja, Moja Siostra niezastąpiona organizatorka, kochane kuzynki, Świadek – moja najlepsza przyjaciółka, oraz bliskie mi dziewczyny z formacji, paczki kajakowej, uczelni oraz moja przyjaciółka z czasów gimnazjum 🙂

Nie zabrakło zabaw ślubnych, jednak wszystkie były zarówno w dobrym tonie jak i bardzo zabawne: ślubne kalambury, tworzenie sukni ślubnej z papieru toaletowego, tworzenie historii naszego związku czy quiz o moim Narzeczonym (jak ja do dobrze znam 🙂 100% poprawnych odpowiedzi !)

Czułam się jak królowa wieczoru i  byłam bardzo szczęśliwa mając dookoła siebie tyle bliskich mi dziewcząt 🙂 Było naprawdę świetnie.

Pisząc o wieczorze nie sposób zapomnieć o jednym z moich (wspaniałych) prezentów, czyli moim nowym lokatorze króliku 🙂

Mały słodziak od wtorku mieszka z nami. Cieszę się że w końcu mam własne zwierzątko, za które muszę być odpowiedzialna. Poznajcie Ruby 🙂

13620041_1544497469192341_4246134440512748175_n

Oprócz tych miłych wydarzeń miało miejsce coś mniej przyjemnego, czyli bankructwo salonu gdzie zamówiliśmy obrączki. Przez kilka dni nie wiedzieliśmy co zrobić, ale trzeba się chyba pogodzić z tym, że już nie zobaczymy tych pieniędzy, zdarza się. Tym razem zamówiliśmy na Allegro, i mamy nadzieję że dojdą o czasie 🙂

Taki był mój tydzień. Dziś rozpoczynam odliczanie, zostało 5 tygodni, ostatni czas żeby wziąć się za siebie 🙂 Ciekawe czy mi się uda?

 

Skomentuj

