Za co dziękuję moim Rodzicom

Już niedługo, w dzień naszego ślubu będziemy dziękować naszym Rodzicom. Z pewnością padnie wiele ważnych słów i poleją się łzy wzruszenia.

Nie cały miesiąc temu obchodziliśmy Dzień Matki, jutro Dzień Ojca. A dziś, jest dzień wyjątkowy, w którym ze szczególną miłością myślę o obojgu Rodzicach. Ich 25 rocznica ślubu.

Z tej okazji odbyła się wspaniała uroczystość, w kościele, w którym 25 lat temu moi Rodzice udzielali sobie Sakramentu Małżeństwa, a z czasem ja i moje rodzeństwo przyjmowaliśmy Sakrament Chrztu.

Było to dla mnie bardzo głębokie przeżycie, tym bardziej, że mam na myśli mój ślub, który za niecałe dwa miesiące. Msza Święta była absolutnie cudowna, w gronie rodziny i przyjaciół. Kazanie było o nich, i dla nich, padło wiele mądrych słów, jednak najdonioślejszym wydarzeniem były słowa przysięgi którą odnawiali drżącymi ze wzruszenia głosami. Było dla mnie wspaniałe móc w tej Uroczystości uczestniczyć.

Oczywiście nie obyło się bez prezentów, w tym moim zdaniem świetnego od Pana Boga, którym była dzisiejsza ewangelia.

„Poznacie ich po owocach”

Te owoce to ja i moje rodzeństwo, życie które nam dali i szczęście które nam zapewnili. Nasza radość, to że jesteśmy szczęśliwi, radzimy sobie w życiu to właśnie owoc miłości moich Rodziców, którzy zapewnili nam najlepsze dzieciństwo jakie można sobie wymarzyć.

Zastanawiałam się za co chciałabym podziękować im w tym wyjątkowym dla naszej rodziny dniu. Chyba najbardziej chciałabym im podziękować za przykład, za miłość w cieniu której dorastałam. Za to, że swoim życiem pokazują nieustannie że miłość na całe życie jest możliwa, a małżeństwo to dobry wybór. Dzięki nim nie bałam się podjąć decyzji o ślubie, bo codziennie obserwując ich, w smutku, radości, kłopotach, złościach, kłótniach, dobrych i złych dniach widzę, że mimo przeszkód które codziennie stają na ludzkiej drodze

#małżeństwojestfajne

Z tym przekonaniem wchodzę na nową drogę, umocniona przykładem moich Rodziców, którym będę wdzięczna z całego ❤ po kres moich dni.

5 thoughts on “Za co dziękuję moim Rodzicom

Skomentuj

