Kogo czyta Panna Klara

Trwa kolejna edycja świetnie znanej wszystkim blogerom akcji Share Week organizowanej przez Andrzeja Tucholskiego. Generalnie chodzi o to, że poleca się trzech blogerów, którzy Cię inspirują, lubisz ich czytać i w pewien sposób są dla Ciebie ważni. Postanowiłam się przyłączyć, i dziś podrzucam Wam moje typy 🙂

MOCEM

Lubię bloga Ewy, ponieważ dzięki niemu utwierdzam się w przekonaniu że #MałżeństwoJestFajne. Teksty Ewy są dojrzałe i wartościowe. Inspirujące zarówno dla Małżonków, jak i tych, którzy się do tej roli przygotowują. Mamy podobne podejście do wielu spraw, a jedną z najfajniejszych rzeczy na blogu, jest organizowany przez Nią cykl Mocne Zaręczyny prezentujący masę świetnych historii.

JOULENKA

Blog Julii jest piękny. Świetnie wygląda i samo patrzenie na niego mnie inspiruje. Jest to miejsce pełne doskonałych tekstów, przemyślanych i logicznie skonstruowanych, gdzie daje się dostrzec pierwiastek umysłu ścisłego. Choć z założenia jest to blog o szyciu, nie brak tam wartościowych tekstów o życiu pełnym jakości.

SIMPLIFE

Blog Natalii jest pełen inspiracji i motywacji. Zachwyca mnie minimalizm w jej wydaniu. Każdy tekst jest przemyślany i wnosi coś wartościowego do życia. Natalia mobilizuje mnie do pracy nad sobą i uczynienia życia bardziej „slow”.

Oczywiście w sieci jest cała masa wartościowych miejsc, jednak w ostatnim czasie te trzy odwiedzałam najczęściej i najchętniej. Z niecierpliwością czekam na nowy wpis u każdej z Dziewczyn 🙂

Skomentuj

