Niezwykły przyjaciel

Muszę przyznać ze wstydem że zupełnie o Nim zapomniałam. I nagle z całą intensywnością dotarło do mnie jakiego mam świetnego przyjaciela.

I kogo chodzi? Oczywiście o Anioła Stróża. Jakoś nie poświęcałam mu szczególnej uwagi. Wspominałam owszem w pacierzu, ale nie podchodziłam do tej relacji świadomie. A szkoda.

Przecież to absolutnie niesamowite: prywatny ochroniarz z nadprzyrodzonymi umiejętnościami. Wspaniały obrońca który zna mnie lepiej niż ja sama. Śledzi każdy mój krok, każde zadanie a jego JEDYNĄ misją jest chronienie MNIE. Zawsze wychodzi obronnym skrzydłem ze wszystkich tarapatów i pilnuje żeby nic mi się złego nie stało. Po prostu coś wspaniałego.

Od dziś moja przyjaźń z Prywatnym Aniołem będzie rozkwitać. Muszę częściej mu dziękować za to, że mnie pilnuje (choć ma ciężko) i także jawnie go prosić o różne przysługi. W końcu ten Anioł to prezent od Pana Boga dla mnie. Wysłannik specjalny z boskiego ramienia ds. chronienia niezwykłej kobiety.

Myślę że warto docenić to na co dzień 🙂

Skomentuj

