Tygodnik Narzeczonej #0

Emocje jeszcze nie opadły. Euforia wciąż unosi się w powietrzu. Motylki w brzuchu latają jak szalone. Uśmiech nie schodzi mi z twarzy, a moje główne zajęcie to wpatrywanie się w błyszczące cudo na moim serdecznym palcu 🙂 Tak. Ogłaszam wszem i wobec że właśnie zostałam Narzeczoną Ukochanego Programisty.

Moja radość nie zna granic, bo nie ukrywam że spełniło się moje największe marzenie. To niesamowite uczucie, a świadomość że razem zmierzamy już  w konkretnym miejscu jest mi bardzo droga.

Chciałam zaprosić Was, abyście towarzyszyli mi na mojej drodze od zaręczyn do ślubu. W serii Tygodnik Narzeczonej, chciałabym pisać o przygotowaniach do ślubu, ale bardziej o przygotowaniu do małżeństwa.

Nie zabraknie moich wspomnień i porad jak zorganizować wszystko minimalistycznie. Pewnie będę pisać tutaj o tym co dla mnie ważne, co mnie zadziwia, cieszy albo złości.

Po prostu cotygodniowy pamiętnik narzeczonej.

2 thoughts on “Tygodnik Narzeczonej #0

Skomentuj

